Narudžbe

 
Gdje je moja narudžba?

Vrijeme dostave narudžbe iznosi 2-5 radnih dana, a može se očekivati i ranije, već u roku jednog ili dva dana. Ako ste registrirani korisnik, Vašu narudžbu moći ćete vidjeti na svom profilu. U normalnim poslovnim okolnostima, sve narudžbe zaprimljene do 12h (podne) radnim danom biti će spakirane i predane kurirskoj službi istog dana. Sve narudžbe zaprimljene nakon tog roka biti će poslane narednog radnog dana. U nepredviđenim slučajevima može doći do manjih kašnjenja u slanju pošiljaka. Narudžbe se ne šalju vikendima. Nakon zaprimljene narudžbe stići će Vam e-mail sa potvrdom, a potom ćete dobiti još jednu e-mail obavijest kad je paket predan kurirskoj službi.

 
Mogu li otkazati narudžbu?

Naravno, ako želite otkazati narudžbu, molimo da nas čim prije kontaktirate na: support@converse.hr , kako bi na vrijeme evidentirali i otkazali Vašu narudžbu.

 
Kako mogu pratiti web narudžbu?

Kad Vaš paket bude predan kurirskoj službi, dobit ćete e-mail ili SMS obavijest koja sadrži link direktno na stranicu naše partnerske kurirske službe, gdje ćete vidjeti broj paketa i status narudžbe. Na tom linku postoji opcija izmjene adrese ako je potrebno. Ovisno o kurirskoj službi koja šalje Vašu narudžbu, može postojati i opcija preuzimanja paketa s paketshopa, o čemu ćete biti obaviješteni od strane kurirske službe.

 
 

Niste pronašli odgovor?

Telefon: +385 1 3689 830

Email: support@converse.hr

Ili nas kontaktirajte putem kontakt formulara

 
To Top